


Idag går tankarna tillbaka till New York och den 11 September! För två veckor sedan besökte jag platsen där över 3000 människor fick sätta livet till. När man står där känns allting overkligt. Två gigantiska byggnader är bara borta. Nu gapar två stora fontäner och en stor ny byggnad, Freedom Tower, som ska få oss att minnas den här dagen!
Vi besökte det nya museet som byggts upp i april som speglar händelsen. Otroligt gripande! Jätteintressant, fruktansvärt och hjärtskärande. <3

Åkte hem med flaggan i topp kan man säga, massor av drömmar som besannats. Det här var första gången jag åkte 1 class!:)
Bilder från veckan i NYC! Något turistigt måste man ju göra när man är i stortstan;) Därför klättrade vi upp i Empire State Building, en klassiker i NYC! 84 våningar senare var vi på toppen. Utsikten var magisk! En sådan fantastisk stad det här är alltså!





